So is it goodbye?

                                            Datum: 2008-03-23 Tid: 13:53:51 Kategori: Blandat
Följde Emelie till bussen för en stund sen och nere vid busshållsplatsen stod min gamla kompis pappa med sin dotter & dotterns mormor. För er som ville veta. =)
Jag tror att jag är lite sjuk, känner mig varm och väldigt snuvig. Det avr ju kanske inte så roligt, men det är sådant som händer liksom.

Är detta slutet?
Är det dags att släppa taget om dig?
Är det dags att låta allt rinna ut i sanden?


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: