Stop & Stair

                                            Datum: 2008-03-11 Tid: 19:08:39 Kategori: Blandat
Tillbaka efter en lång middag. Pappa jobbar över så det var bara jag, mamma och min bror som satt och åt. Trevligt. =)
Jag berättade att jag har svårt för företagsekonomin och att jag hatar det, då blev mamma arg, som vanligt. Säger åt mig att försöka & verkligen kämpa, men jag har inge ork eller lust. Tyvärr. Pluggandet är inte min grej har jag märkt, går inget bra alls.

Får väl försöka börja med den där jäkla GI-metoden nu och se om den funkar. Börjar redan i morgon tänkte jag, men jag måste komma ihåg: Finns det bara sådan mat som EJ är bra för kroppen, är det bättre att inte äta något alls.

Kommer gå åt helsike, men något måste jag ju klara. Eller? =]
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: