Tandläkarbesök

                                            Datum: 2008-03-28 Tid: 11:28:58 Kategori: Blandat

Hejsan hoppsan! :)

Back from the dentist! Alltså, det känns som att, plasten kommer att lossna redan idag. Så fort jag nuddar tungan mot den, rör den sig. MEN, sådant är livet. Tandläkaren sa: Vi planerar ju att du ska få porslin på de här tänderna i framtiden. Underbart, ni kan inte ana vad jag längtar.
Egentligen har jag kanske inte så jättefula tänder, jag menar det finns ju sådana som har BETYDLIGT värre, men jag är missnöjd med allt haha!
Något jag är glad över är att jag har färg A1, det vill säga den ljusaste! Tjoho! =)

Hemma från skolan idag, känns ingen mening med att åka dit nu. Framme runt 1 kanske, då hinner jag med 1 lektion, värt?!

Jag ska städa idag, både mitt rum & min kanins bur. Det var längesen det gjordes...
Byt lakan, dammsuga och lita sånna grejjer kan nog behövas idag. Vädra!

Eftersom den datorn jag sitter vid nu saknar ljudkort, så har jag ställt den bärbara precis bredvid och kopplat den lilla sladden dit. Så nu går det finfint! :D

Mer inlägg dyker upp under dagen vill jag lova! =D

1 kommentarer                                                                                                                    
  Victoria

gillar din header

2008-03-28 l 11:45:57
Blogg/hemsida: http://www.nineintheafternoon.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: