Till Sälen

                                            Datum: 2008-03-18 Tid: 20:38:55 Kategori: Blandat
God kväll på er! =)

I morgon, redan runt 06:00 drar jag till Sälen tillsammans med min pappa. Vi ska till Tandådalen/Hundfjället och stannar inte alls länge. Kommer hem redan på fredagkväll igen. Ska bo i en husvagn på någon camping där i näreten. Ska bli riktigt skoj! Längar som bara tusan. Slalom. <3

Nu ska jag titta på Predikanten som jag så lagligt har laddat hem. Ni vet, den där kriminalromanen av Camilla Läckberg. Min favorit. ;)
Håller på i 2 timmar, så efter det så blir det sängen!

Ha bra dagar nu alla underbaringar!
Missan, Sixten & Ella hälsar! =) ;)

KRAM <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: