Tisdag, vanlig skoldag

                                            Datum: 2008-03-11 Tid: 07:42:55 Kategori: Blandat
God morgon bloggen!

Känns hemskt att det är tisdag idag, hatar dagar. I natt hade jag några 100 drömmar tror jag. Bland annat skaffade jag mig 2 hamstrar, 1 katt & en hund. Det var jätte trevligt med nya husdjur! Alla var i en stor bur, hmm. Ska hundar vara i burar? :P Aja, det var en liiiten hund i alla fall, och mina drömmar är cp.
Jag drömde även att Anna från Jönköping var och hälsade på tillsammans med sin kompis som jag icke vet namnet på. Vi tittade på någon konstig film som handlade om Tarzan tror jag...Justde, notera att jag bodde ute på landet.

Haha, sen till det sjukaste av allt. Jag drömde att alla tjejer i min klass (i min förra klass) skulle ligga med varje kille i klassen. Det gjorde jag! Fast det var inge äckliga killar som tur var, så några från den förra klassen var..inte med där längre. :P
Sen drömde jag att jag sa till Anna: Jag har haft sex med typ 10 st på bara 2 veckor.
Hon blev skitsur och tyckte att det var dålig stil av mig, men jag var nöjd som ett bi. Haha, nejdå, men det kändes rätt häftigt. ;)

Tänk om det skulle vara så på riktigt, att man typ haft sex med så himla många. Usch, äckligt kan tyckas. Coolt tycker väl vissa andra. Aja, det är väl olika det där, vissa spyr av det, andra inte. Hatar den världen. Hatar alla sådana människor. Förlåt, men det är sant.

-------------------------------------------------------------------------------

Det var lite av min natt, önskar att jag levde där istället för i denna stressiga värld. Men egentligen är den inte stressig för mig, jag tar allting i min egen takt & struntar i om jag har något viktigt som ska göras. Det kan vänta!

Ha det bra! <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: