Alex Schulman

                                            Datum: 2008-05-29 Tid: 10:06:13 Kategori: Blandat
Näe hörrni, det går inget vidare med pluggandet här. Tar en liten paus!
Sitter och tittar i Alex Schulmans blogg. Måste säga att den är fantastiskt underbar, han skriver om sådant som verkligen lockar läsare! Ni vet ju redan vem det är antar jag, så behöver ju inte presentera honom mer! ;P

Han skriver saker i stil med: Dra åt helvete alla läsare!
Skulle någon annan skriva något sådant? Njae, inte direkt va...Men folk fortsätter läsa ändå! =) Det ÄR kul att höra skitsnack om folk, tyvärr, men så är fallet.
Om man läser t ex: Han är ful och dum i huvudet och kan inte simma..
Då kanske man skrattar asmycket bara för att det låter så kul. Det dumma är ju sedan att det kan drabba en själv! Hur kul är det att läsa följande:
Melinda är ful och dum i huvudet och kan inte simma...
Haha, itne så jävla kul kanske! xD Men, som sagt, det är så vi lever här i Sverige. Lever på skitsnacket...Låter ju helt sjukt egentligen.
Menmen, det är som det är. Jag tycker i alla fall om hans blogg och läser den när jag kommer ihåg det. xD

image681
http://1000apor.se/blogs/alex

Besök om ni inte redan brukar göra det! ;D
1 kommentarer                                                                                                                    
  Anna

Fast det är lite dubbelmoral, någon om Alex har ju snackat skit om människor, sen när han får samma påse tillbaka var det inte roligt längre. Klart det inte är skoj, men om han nu tycker det borde han ju sluta själv tycker man.

2008-06-01 l 02:25:11
Blogg/hemsida: http://annaphe.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: