Viljan är tillbaka!

                                            Datum: 2008-05-24 Tid: 16:47:01 Kategori: Blandat
Heej :)

Har släktkalas just nu, men lyckade smita undan ett tag. Eller kalas & kalas, det är ju min brorsas konfirmation det gäller. Den jävlen fick 2900:- Det är ju sjuuukt mycket. Men egentligen, ska inte säga något, har ca 5000:- och det känns überlite! Det ska räcka hela sommaren alltså...

Skitsamma! Min blogglust är tillbaka! Nu ska jag kämpa, om jag så ska skriva hela natten. Iofs är det ju melodifestivalen ikväll, så ingen kommer väl vara vid datorn, men alla i världen kan väl inte gilla melodifestivalen? Det gör inte min släkt i alla fall, de har bara snackat illa om det än så länge. ;D

På tal om konfan, det var riktigt kul i kyrkan. Visst, det var sjukt många psalmer man skulle sjunga, men det lilla som konfirmanderna faktiskt gjorde, var roligt!
Det satt en sliskig man bakom mig alltså...Ljusrosa skjorta som var uppknäppt så att man såg ALLT mörkt hår han hade...(hans hår på huvudet var blont och bakåtslickat...) Han hade även en konstig mun och äckliga ögon, dessutom var han ganska fet! Vad är detta? Han hade hört hemma på någon beach i Grekland, inte i Hjo kyrka. xD

Hörs sen! Pusshej
1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie (den långe 16 åriga tjejen på 192cm ;D )

haha, vad bra, nu har adam råd att hänga med oss till Liseberg iaf ;)

2008-05-24 l 17:24:09
Blogg/hemsida: http://MrsUnderbar.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: