Step brothers!

                                            Datum: 2008-11-20 Tid: 23:00:45 Kategori: Vardagslyx
God kväll folk

Här sitter jag med datorn i knät och en iskall häck.
Kom alldeles nyss hem från Johan & Jimmy efter att bland annat ha sett filmen Step Brothers och ätit Spaghetti med köttfärssås. (Jimmys egna!)
God, måste jag säga. Trots att det innehöll exempelvis morötter som jag inte är van vid. När det hackades nere ifrån köket trodde först jag och Johan att han hackade av sig sina fingrar bara för att ha något att krydda såsen med. Men tack och lov så satt de ju kvar på honom sen.
Filmen vi såg var hyfsat bra. Vet inte vad man kan kalla den för? Komedi kanske? Men även en liten kärlekshistoria kanske (i alla fall mellan föräldrarna)
Men se den ni! Ni får er några skratt!

Lovade även min älskade vän (:P) David att joina honom i morgonkväll och spela badminton. Jag tänkte att vafan! Lite motion har väl ingen dött av? Dessutom har jag ju lagt på mig något så fruktansvärt nu så det kan verkligen inte skada.

Skolan idag var bra. Jag hade ju som jag skrivit tidigare förväntat mig ett tjockt IG på historiaprovet. Men hör och häpna!
G+
Okej, kanske inte världens bästa betyg, men håll med om att det är betydligt bättre än IG? : ) Jag är mycket nöjd. Kanske kan jag trots allt skrapa ihop ett VG i historian. Det ska nog inte vara några problem.

Jag, Anton, Angelika och Susanne gick även in i någon underjordisk gång under skolan. Mycket mörkt och mycket läskigt. Men även mycket roligt. Vad gör man inte för att underhålla sig på rasterna? Jag letar i alla fall efter mystiska gångar! ; )


Nu är det dags för mig att hoppa i säng.
Vi hörs va!
Puss <3

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: