En pluggdag

                                            Datum: 2008-10-11 Tid: 14:10:08 Kategori: Blandat
Idag blir det till att plugga.

Har 2 prov nästa vecka och jag har inte ens börjat läsa ännu. Jag hoppas verkligen att de går bra. Anledningen till att jag alltid är så nervös, är att jag nästan aldrig har prov.  Men jag måste tänka positivt, annars går det väl åt helvete.
Det är historiaprov på torsdag och ett företagsprov på tisdag.
Med andra ord ska jag läsa de 7 kapiteln som provet kommer vara om, nu!

För övrigt så längtar jag som en galen häst till julafton! =)
Ha en fin dag kära läsare. <3
2 kommentarer                                                                                                                    
  Jim

Lite tidigt för julafton eller? Jag hade knappt en tanke på att den fanns :)

2008-10-11 l 16:44:17
  CLARA

ja, jag borde plugga lite religion.. :P

2008-10-12 l 17:26:27
Blogg/hemsida: http://strawberrytree.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: