Kyligt

                                            Datum: 2008-10-08 Tid: 18:40:23 Kategori: Blandat
Usch. Det märks att vi lämnar sommaren här i Sverige. Det mörkar fort som fan här. Fastän solen skiner så värmer den inte riktigt så mycket som jag vill.
Vilken tur att jag flyttade Ella till vinterburen häromdagen. Hon hade nog frusit annars tror jag. Lilla Ella, jag börjar nästan bli rädd.
Den äldsta kaninen jag någonsin haft, och hon börjar få grå päls! Det står ju i en massa olika böcker om ålder på vädurar, och i de flesta står det 6-8 år.
Ella är 6½ år nu.

Men det som Malin sa värmde en smula, att hennes kanin blev över 10. Hoppas min lilla rabbit blir det med.

<3 Ella, finaste nu levande kaninen.


1 kommentarer                                                                                                                    
  Malin

Tyvärr har jag inte haft någon som blivit över 10 år men jag har hört att de kan bli typ så gamla, jag tror att jag kände någon nån gång som hade en som blev 12 år eller nåt :S Jag tror din rabbit blir 20 år =P

2008-10-09 l 16:07:03
Blogg/hemsida: http://maliinwe.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: