Pics; Autumn

                                            Datum: 2008-10-07 Tid: 12:07:51 Kategori: Photoshop

Någon växt som finns i trädgården


En någorlunda lyckad bild på Ella.
Jag tycker att det är sjukt svårt att fota djur!


En liten boll. Tassarna blev visst blöta..


Är det inte för sött? :)


Hon älskar löv.

Hmm. Det ser ut som om vi har en sjukt stor trädgård! :)


Hon ville inte gå ut. Trivdes bättre i Adams säng.
Hon h a t a r att vara med på bild har jag märkt.

Blir nästan inga lyckade nu för tiden.



Jag avslutar den här lilla bildgrejen med en riktigt fin (enligt mig i alla fall) bild på våra björkar. Jag älskar hösten, - när vädret är underbart! :)

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: