Underbart höstväder

                                            Datum: 2008-10-07 Tid: 11:10:19 Kategori: Blandat
God förmiddag på er fina läsare! :)

Det är sådär hösten ska se ut, solen står högt på himlen och löven ligger på marken. Solen värmer.
Har precis varit ute hos Ella och klippt hennes klor. Jag säger då det: Vilken kanin! Hon låg helt still i mitt knä, stretade inte emot någonting alls. Jag behövde inte ens hålla i henne, utan bara klippa!

10 kg pellets och en saltsten köpte pappa igår. Satte dit saltstenen. Hon har inte haft det på år och dar, så vi får väl se om den kommer till användning. Men det tror jag nog.

Tog en massa bilder [ Jag kunde inte hålla mig! ] på Ella när hon sprang omkring. Kanske inte den bästa kvalitén på bilderna, men de duger. Ska bara göra om dem lite i photoshop innan de pubiceras.
Håll utkik! :)

I morses när jag vaknade sved det som attans i halsen. Drack lite thé dock så att det mesta försvann. Leverpastejsmacka blev det till frukost. Helt sjukt. Jag som aldrig äter det. Men, det är ju faktiskt gott. Även om innehåller låter äckligt..

Läste förövrigt närmare 20 sidor i boken igår innan jag somnade. Ligger runt sidan 50 nu, så det ska nog gå bra. Ligger ju bara 50-100 sidor bakom de flesta andra. ^^
Men vafan! Det är inte bara jag som slöar! ;)

BILDER KOMMER!
puss
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: