Another day without your smile

                                            Datum: 2008-09-26 Tid: 14:12:58 Kategori: Blandat
I can't take it any longer

--
Idag är jag hemma från skolan. Jag vaknade i morses helt genomsvettig. Usch, de påminde mig om körtelfebern. Vareviga morgon vaknade jag upp helt blöt. Hela sängen var fuktig och det var fruktansvärt.
Som väl är så kan man endast ha körtelfeber en gång i livet.
Har studat med svenskan idag [ har även engelska som ska vara inlämnad idag, men jag struntar i det. Jag hinner inte. ]
Svenskan är det enda jag kan i skolan, det är det ämnet jag lägger ner min energi på. Filmen i multimedian skall vara färdig på måndag, men svenskan går före. Jag struntar i allt annat nu bara jag får färdigt min svenska!

Haha antagligen kommer jag få IG på svenskauppgifterna, men då har jag i alla fall kämpat. ^^

Ikväll ska jag till Valhall och titta på JFK när de spelar. Det ska bli riktigt roligt. Hoppas att det kommer en massa folk dit bara, så att det inte bara blir jag. xD

Ska berätta en rolig grej!
I förmiddags när jag satt naken i sängen vid datorn så ringer det plötsigt i min mobil. Någon mobilnummer jag aldrig sett innan gör att jag tror att det är någon från skolan som ska skälla på mig.
Tar ändå mod till mig och svarar.
I anda änden av luren finns en gammal gubbe!

- Är det Melinda Andersson? Gick du en tipspromenad för några veckor sedan?
- Öööh, ja....det gjorde jag.
- Du har nämligen fått 8 rätt och vunnit en bok!
- Jaså? VAD ROLIGT!
- Är du hemma? Jag sitter nämligen i bilen utanför ditt hus nu men vågar inte gå in!

Vilken konversation!
Jag fick slänga på mig första bästa plagg och rusa ner och öppna dörren. Dagens inkomst än så länge, en bok om Hjoåns Dalgång. Kan ju vara bra att ha! ELLER INTE!

Det enda jag vet är att jag, jag äger på tipspromenader! ;D

Plugg!
Puss på er
3 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Hahah :D vilken händelse!!

2008-09-26 l 15:47:00
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
  mojje

får ju gratulera till den underbart fina boken :)

2008-09-26 l 17:06:07
  kim

undra om han hade tittat in redan?

2008-09-26 l 20:39:38
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: