I want to live with you, if that's ok..

                                            Datum: 2008-09-28 Tid: 04:23:36 Kategori: Blandat
Ser ni vad klockan är när jag skriver det här?

Alldeles för mycket tycker jag, men jag kan lika gärna blogga nu när det trådlösa äntligen fungerar.
Sitter i sängen med datorn i knät och har precis borstat tänderna och vinkat av Fabian.

Idag [ eller igår.. ] var en underbar dag. Göteborg med Anton var det som gällde. Tog en tidig buss till Skövde där jag mötte Anton på resecentrum. 11:32 gick tåget som ledde oss till Sveriges näst största stad.
Det absolut första vi gjorde när vi väl kom fram var att ta en varm choklad på Espresso House. Det var mumsigt, men faktiskt så kan ingenting slå en stor brun kopp varm choklad på Rådhuscafét i Skövde.
Shoppade en del, men mest småsaker.
Kan fota grejerna i morgon [ eller om några timmar ] så får ni se mina klipp. Blev bland annat en T-shirt från herravdelningen på H&M, smink och underkläder.

Ett par skitsnygga (!) bh:ar från Cubus i färgerna rosa & lila.
[ I framtiden skall jag även införskaffa mönstrat också, såsom leopard. Me like! ]

Tog en underbart god cheeseburgare på Mc Donalds efter ett tag, testade peruker på Buttrix (bilder kommer i morgon!) letade febrilt efter glasögon med fönsterglas, såg en modevisning + mycket annat.
Hemfärden var ju HELT OTROLIG. Vagnarna var precis proppfulla så vi fick sätta oss bland alla barn. Jag fick ju nästan panik när alla småglin snubblade över mina ben.
Herregud, de klättrar överallt, men de kan inte klättra över mina ben? Nej där ramlar de över..

Lyckligtvis kom vi oskadda tillbaka till Skövde efter en slitsam dag nere i Götet. Måste säga att jag avgudar den staden, även om vissa folk är lite cp. Gör pruttljud med munnen precis bakom en liksom. Vad är det för fel på människorna?

Eftersom bussarna går så otroligt dåligt på helgerna mellan Hjo - Skövde så fick jag skjuts hem av Linus. Vilken otroligt bussig grabb!
I morgon ska vi kolla på film förresten, Smala Sussie. Den tröttnar jag aldrig på!

Träffade sedan Fabian och vi var otroligt trötta båda två. Låg i sofforna och slötittade på Jalla Jalla! Den filmen har jag däremot tröttnar en smula på.
Tog sedan en promenad i kylan, för att sedan nästan somna i sängen. Men, jag lyckades tillslut köra hem honom så nu är jag själv. [ Äntligen får jag nästan säga! ]

Familjen är nere i Helsingborg nu ju, så jag har huset för mig själv. Då är det klart att jag vill vara själv också. Bara jag och djuren, det är då det är som bäst. Shit alltså, jag kan verkligen tänka mig att bo ensam när jag blir äldre. När jag flyttar hemifrån.
Har man dock funnit sin kärlek så vill man såklart bo tillsammans med honom, men ändå! =D

Näe, nu ska jag sova!
Ha det så himla bra! Pusspuss på er mina små gullgrisar!

Nytt uttryck!
- Han luktar dyrt!
2 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

kolla klockan när jag skriver detta;)

leopardmänstrat...så du har kommit in i den fasen i livet

2008-09-28 l 04:27:25
  bitte

hoppas du haft en trevlig helg

2008-09-28 l 18:32:41
Blogg/hemsida: http://blondiesliv.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: