Kortaste skoldagen..nånsin?

                                            Datum: 2008-09-10 Tid: 20:28:50 Kategori: Blandat
Onsdag, redan...

Hej bloggen.
Jag är hemma så fruktansvärt sent nu för tiden, särskilt den här veckan. Jag shoppar, träffar folk, fikar, äter osv. Jag spenderar pengar med andra ord.
La ut 399:- för ett par skor till Anton idag, men de får jag förhoppningsvis tillbaka snarast. Hans kort som är knullat.

Idag började skolan 08:20, och slutade redan kl 11:00. Varför kan det inte vara så jämt? Då orkar man ju betydligt mer i alla fall. Det är en sak som är säker.
Databashantering och multimedia stod på schemat, de seriöst värsta kurserna jag har.

Jag känner mig otroligt osmart faktiskt. I alla fall när de gäller de ämnena.
Usch, det känns som om jag har lov nu nästan, eller väldigt sköna, korta dagar i alla fall. Men så är ju egentligen inte fallet. Det hemska med gymnasiet är ju allt självständigt arbete. Man måste sitta hemma och ta eget ansvar hela tiden. Veta/komma ihåg alla grejer som måste göras.
 
En kom-ihåg-lista till mig själv;
*Svenskaarbetet! Alla uppgifter osv. Fick extra tid av läraren pga körtelfebern. Snällt :)
*Engelska glosor tills fredag, en sådär 30 st.
*Multimedia, rita en film! SVÅRT! Någon som vill hjälpa mig? :P
*Grafisk kommunikation (ja tro det eller ej, men har fortfarande inte gjort alla uppgifter som skulle vara klara förra terminen!)
*Idrott, fick en uppgift att göra istället för att ha lektion. Den ska jag se till att få MVG på eftersom jag inte ens är med på lektionerna. Jävla sjuka.

Hmm,
ja det är väl det jag kan komma på nu. Än så längre riktigt slappt faktiskt, för att vara 2:an på gymnasiet. Det är ju den tuffaste tiden ENLIGT studievägledaren. Justde, jag var och snackade med henne idag, angående japanskan. Den känns så ovärd att ha. Ligger sent på dagarna, och på mer än 5 lektioner, har jag inte lärt mig någonting. Vet inte ens vad hej heter liksom...Duktig lärare! =(

Ska nog fota grejerna jag köpte igår nu! Om jag hittade kameraladdaren...Vore ju oerhört bra om jag gjorde det menar jag, eftersom kameran tillsynes är död. Sedan blir det PLUGG!

Pusspuss lovely readers! ;)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: