Kladdkakebak!

                                            Datum: 2009-04-14 Tid: 21:39:35 Kategori: Vardagslyx

Emelie hängde med mig efter skolan idag eftersom vi hade lovat våran lärare att göra efterrätt tills i morgon. Det blev en massa (4) kladdkakor!
Vi fick 300 kr av skolan att handla ingredienser för, och det gjorde vi också. Tur som vi hade så gick det åt mindre än 200 kronor, så det var ju bra av oss.
I morgon kommer italienarna till oss och det förklarar varför vi ska ha en massa fika bland annat. Till "mat" så blir det smarriga smörgåstårtor, vi får hoppas att italienarna gillar det. Pinsamt om de inte gör det..
Jag uppdaterar er om hur kvällen blev en annan dag. :P

Det var dock inga vanliga kladdisar vi bakade, utan vi hittade ett nytt recept där det även ingick chamallows (som ni kan se på bilden ovan). Har inte provsmakat dem ännu, utan väntar spänt tills i morgon kväll.
Jag hatar att italienarna kommer egentligen. Det blir väldigt mycket extra att göra och jag hinner inte med mitt övriga skolarbete. (I och för sig hade jag väl inte pluggat ändå..)
Jag ska till Lidköping framöver eftersom vi ska sälja godis på någon marknad där tidigt på morgonen en lördag.
Kul att ta sig 5 mil så tidigt liksom..
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: