Lång promenad

                                            Datum: 2009-04-20 Tid: 20:23:52 Kategori: Photoshop
Behövde vara för mig själv en stund förut, så vid 14:20 gick jag ut och gick. Det blev länge än vad jag hade väntat mig.. Var inte tillbaka förrän 17:40.
Gick bort till Hjoån, upp till Grebban, vidare till Mullsjön och runt hela sjön (som bara det är 1 mil) och ut på Korsbergavägen och tillbaka hem.
Då stannade jag även ett par gånger för att sätta mig ner och vila, ta lite kort med kameran som jag hade med mig eller bara sitta och njuta av solen som kom fram då och då.







Riktigt mysigt att gå långa promenader. Särskilt att bara vika av från vägen och gå in i skogen och sätta sig där en stund.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: