Alkoholiserat päron

                                            Datum: 2009-08-22 Tid: 17:24:44 Kategori: Blandat
Har vart ute på en promenad nu med mamma, den vanliga rundan på ungefär 5 km.
Alldeles lagom. Ena halvan är det bara öppförsbackar, andra halvan är det bara nedförsbackar. Dock slutar rundan med en uppförsbacke (där jag bor..)

Som grädden på moset så sitter jag och äter ett alkoholiserat päron just nu. Riktigt vidrigt är det, men jag ska pina i mig det ändå. En äcklig smak som påminner om både alkohol och jäsning tar över mina smaklökar.. uusch :c

Ikväll sak vi ha en liten minikräftskiva vi i familjen (Johan inräknad). Jag som aldrig har ätit kräftor innan sitter här och är nästan lite nervös. Jag är alldeles för snäll för att plocka isär ett djur sådär..
Nåväl, det kanske blir så att jag sitter och äter baguetter som vanligt.

Jag sitter faktiskt och pillar med en design just nu. Har dock inte bestämt mig än om jag ska använda den själv, eller ge bort till nån av er? : )
Det löser vi en annan gång.

Nu ska jag lyssna på Bryan Adams!
3 kommentarer                                                                                                                    
  Dewie

sv: Åh, jag minns att vi såg den i skolan en gång. Vi hade någon "myskväll" då vi kom dit vidklockan 18 eller någonting, beställde pizza och tittade på Smala Sussie.. Jag minns dock ingenting av filmen i sig, haha.



Snygg blogg du hade föresten!

2009-08-22 l 17:54:28
Blogg/hemsida: http://dewie.blogg.se/
  Dewie

sv: KLART JAG SKA SE BRÖLLOPSFOTOGRAFEN! När jag var och såg The Proposal på bio så såg jag trailern till Bröllopsfotografen, och jag började redan längta. Det verkar komma otroligt många bra filmer nu höst överhuvudtaget tycker jag.

2009-08-22 l 18:02:45
Blogg/hemsida: http://dewie.blogg.se/
  din nos <3

helt underbar kväll ;-) minns vi nog ;)

2009-08-23 l 13:45:16
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: