Something new..

                                            Datum: 2009-08-24 Tid: 21:25:22 Kategori: Design
Tryck F5!

Har suttit och pillat med den här nya designen som ni förhoppningsvis kan se nu.
Jag har dubbelcheckat nu så att den borde se hyfsat bra ut i både Internet Explorer och i Mozilla Firefox. Dock måste jag ju säga att den är snyggare i Mozilla, betydligt mer skärpa där.

Vad tycker ni om den då?
Jag gillar den än så länge. En ganska trivsam design med fina färger och lite småpill här & där. Vi får väl se hur länge jag står ut med den anmerade listikonen och den där kaninen längst ner i menyn. ><
Menmen, lite småändringar kommer säkerligen att ske, och kanske något annat tillägg, men vi får se.

Nu är jag sugen på att läsa min bok, Sjöjungfrun. Jag längtar!
3 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

det ser helt okay ut :)

2009-08-24 l 22:07:57
  Marie svarar

Japp! Sommaren har varit underbar :D Men den har gått alldeles för fort som vanligt.., nu är det tillbaka till verkligheten igen!

2009-08-25 l 22:58:45
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
  Sara

Jag tycker att det ser fint ut och att allt håller ihop din blogg så att den inte faller ihop! Jag börjar bara lite smått och sen glömmer jag att göra det ordentligt på min. Men det SKA komma någon dag...



Svar: Hahaha, så kan det vara. Själv tycker jag att det är himla många som fyller år i April, den bästa månaden av dem alla efter de varma sköna sommar månaderna :)

2009-09-08 l 08:44:49
Blogg/hemsida: http://sabefa.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: