Nu är jag 18!

                                            Datum: 2009-02-05 Tid: 21:07:42 Kategori: Vardagslyx
Tusen tack måste jag säga!
Tack för världens bästa födelsedag mina vänner.


Igår blev jag myndig, vilket borde kännas helt enormt. Dock är det faktiskt ingen skillnad ännu, kanske för att jag inte har gjort något som är "typiskt vuxet" än.
Skoldagen igår var i alla fall underbar. Jag hade sovmorgon, och jag slutade tidigt. Matten, som var min första lektion, började med att (jag kom försent..) alla började sjunga för mig. Emelie snackade även om någon snopptårta... ^^)
Anton
den gullgrisen hade gjort semlor som vi efter skolan fikade på tillsammans med en cider som jag hade tagit med mig hemifrån.
Fika tillsammans med Guitar Hero blev väldigt mysigt och kul.

Vi åt även på Thai House, ett underbart ställe som man ABSOLUT borde besöka om man är i Skövde. Den buffén är helt underbar, särskilt brödet.. Jag älskar bröd med smör!

Jag fick äntligen min efterlängtade klocka av min familj. Även en pilatesboll (en rosa!) och ett linne att träna i.
Johan, Cajsa och Marie kom förbi senare på kvällen och åt smörgåstårta tillsammans med mig och min familj. Den var otroligt god, kanske med tanke på att den var precis ny/hemmagjord.
Av dem fick jag stövlar, choklad, en massa kort, apsnygga underkläder, en massa popcorn och 3 underbara nappar med skum under.
Tusen tack mina sötnosar <3
Och biobiljett och mat av Anton & Emelie. Har jag världens underbaraste kompisar eller? : ) Svar: JA!


En otroligt lyckad födelsedag med andra ord, och det började även att snöa på kvällen. En sån där mysig snö i vintermörkret.
Vet ni en sak?
Jag ska nog köpa en kanin!
I nästa vecka.

Jag är så otrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroligt sugen på att köpa den lilla tösen för hon är så otrrrrrrrrrrrroligt SÖT.
Brun/vit lejonhuvad dvärgkanin är hon.
Har inga pengar för tillfället, men jag hoppas innerligt att jag får det i helgen när jag har mitt lilla släktkalas. 900:- kommer det att gå på med kanin + bur. Det måste jag ju kunna skrapa ihop!

Blir det så att hon flyttar hit, så ska hon heta Doris.

Nu måste jag mata Ella, med brysselkol.
Puss på er. Vi hörs.

4 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Åh! Det var jättetrevligt :D Tack för att jag fick komma!!! :D

2009-02-05 l 21:23:04
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
  Cajsa

det var såå mys:D grattis i efterskott;)

idag har doris namnsdag så hehe;) henne vill jag träffa:D <3

2009-02-06 l 06:19:21
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  gelikaa

Min ena råtta heter Doris (: Grattis igen

2009-02-06 l 10:46:08
Blogg/hemsida: http://gelikaa.blogg.se/
  Anonym

grattis !

2009-02-07 l 14:53:22
Blogg/hemsida: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: