Lovepoem

                                            Datum: 2009-07-15 Tid: 20:49:35 Kategori: Photoshop


Jag sitter här och laddar ner lite penslar och typsnitt till photoshop. Pysslar lite såhär på onsdagskvällen.
1 kommentarer                                                                                                                    
  Sabine - Ab imo pectore

I love it ;D

hm.. det var ju över ett år sen jag gjorde den men..

nää alltså det gör inte ont.

själva håltagandet känns inte, och det går på typ en sekund.

det som gör ont är de närmsta dagarna efteråt när den läker,

då är ju tungan svullen och öm. men det känns typ som ett blåmärke om du förstår?

mitt gick över på 3 dagar å sen kunde jag äta som vanligt.



jag har aldrig fått en infektion i tungan,

och jag tror att om man sköter den som man ska (skölja med bakteriedödande medel morgon och kväll samt gurgla saltvatten så fort man ätit/druckit något annat än vatten) så är det okej. jag fick rekommendationer att göra det i.. 4-6 veckor tror jag, samt göra återbesök för å byta staven till en kortare. jag slutade redan vid 4 veckor och fick byta smycke på en gång trots att jag både rökte och drack alkohol under de första veckorna (vilket kan fördröja läkningen) och sen dess sköljer jag enbart med listerine (bakteriedödande) någon gång väldigt sällan när jag känner att det t.ex. ömmar i tungan, om man har varit ute å druckit riktigt mycket t.ex. så kan det göra det :)

2009-07-16 l 07:53:24
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: