Märklig hund

                                            Datum: 2009-07-27 Tid: 20:32:19 Kategori: Filosofi
Kom precis hem från att ha varit ute på en motionsrunda med mamma.

Vi gick 'den vanliga' rundan och det var riktigt skönt. Solen sken dock inte, så det kunde varit betydligt finare, men det gjorde inte så mycket.
När vi nästan var hemma så springer det fram en hund mot oss i en trädgård, med koppel runt halsen. Både jag och mamma är säkra på att det är en sån där hund som är sådär tam att den stannar innanför staketet, men nej.
Den springer fram till oss i full galopp och hoppar och har sig. Den visar tänderna, så först tror jag nästan att den är arg. Men den hoppar och slickar mig i ansiktet, fastän jag aldrig träffat hunden innan!

Jag tar tag i kopplet och leder in den i trädgården igen. Tänker att det borde vara någon ägare till hunden som kommer fram och hjälper till, men jag är ensam. Jag släpper kopplet och säger till hunden att den ska sluta. -STOPP!
Haha, tror ni inte att hunden direkt blir lugn och slutar hoppa och dumma sig?
Jag kan gå därifrån, utan att varken ha blivit biten eller särskilt smutsig. : ) Jag älskar djur <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: