Min morgon

                                            Datum: 2009-07-22 Tid: 10:44:55 Kategori: Foton




Visst ser det fantastiskt roligt ut?

Haha, nejmen. Jag vaknade tidigt i morses eftersom familjen (utom jag) skulle iväg. De drar på en minisemester med några kompisar men jag valde att stanna hemma. Jag hade tänkt mig en lång skön sovmorgon, men självklart kunde jag inte somna om, utan gick upp och duschade istället.
Åt frukost och såg att vädret faktiskt är väldigt fint idag, förutom att det blåser lite då & då. Men igår var det ju värst. Herregud jag trodde jag skulle blåsa bort ett tag där..

Jag hade planerat en riktig fotar-dag idag, men batteriet i kameran dog så det ligger på laddning nu. Hann ta ett par enstaka bilder, tyvärr med fel inställningar på kameran så att bilderna blev helt galna.

Just nu ligger Missan (som ni kan se på bild ovan) på strykbrädan och tjuvkikar på mig emellanåt. Hon ser rätt trött ut, men vi busade förut. Den stackars katten har inte så bra kondition om man säger så..
HAHA hennes huvud ser väldigt konstigt ut på bilden, men skitsamma. Hon är gullig i alla fall. : )

Nu ska jag vänta på att batteriet blir laddat, sen ska jag fota! Puss & Kram
1 kommentarer                                                                                                                    
  My

Fin blogg du har :)

Hoppas allt är bra med dig idag?

2009-07-22 l 11:46:28
Blogg/hemsida: http://myafsolhem.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: