Ny möblering i rummet

                                            Datum: 2009-07-07 Tid: 18:24:03 Kategori: Blandat


Idag är det den 7 juli, dvs. den 7/7, ett litet speciellt datum kanske. Eller kanske egentligen inte mer speciellt än 6/6, eller 2/2? Siffran 7 räknas ju dock som ett turtal, så lite speciell är den kanske ändå...
Pappas gamla hund föddes den 7/7 -77, det må jag säga vara speciellt! : )

Nåväl, min dag har gått ut på att städa rummet och även möblera om lite. Väldigt praktiskt att göra de sakerna samtidigt, då man kommer åt att damma och dammsuga överallt. Kanon!
Mamma var nere på Hem & Hobby och köpte ett par nya gardiner åt mig, jag var trött på mina gamla svarta paneler. Mycket snyggare med lite luftigare ju, särskilt nu på sommaren.

Har även hunnit med att göra rent Nelly's utebur, baka mockarutor, diskat efter maten + bakningen, hjälpt pappa att laga bilen (saaben) och... ja det var allt! : )
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: