Resultat

                                            Datum: 2009-07-14 Tid: 12:59:49 Kategori: Foton
Sådär! Shit jag valde att strunta i kastanjen tills vidare. Kanske att jag sätter i den ikväll i så fall.
Det kändes lite dumt att först skölja ur den andra färgen och sätta dit efterbehandlingen, och sen gå direkt på nästa färg.
Nej, jag väntar i alla fall tills håret är torrt.
Om inte annat så har jag något att göra i morgon! : )

[ Ja, jag är 18 år och leker med en hårfön...:P ]



2 kommentarer                                                                                                                    
  Sabine - Ab imo pectore

fint :D:D

2009-07-14 l 13:29:40
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
  Wero

Ska jag färga flera gånger så struntar jag i efterbehandlingen första gången och har bara i den sista istället eftersom den egentligen hindrar färg från att både komma ut och in.. ;)



/Wero

2009-07-14 l 14:37:17
Blogg/hemsida: http://izredam.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: