She wolf

                                            Datum: 2009-07-16 Tid: 10:45:09 Kategori: Videos
Min natt var skum. Jag vaknade 2 gånger av att jag trodde att klockan var 10 på förmiddagen, men jag kunde ändå höra mamma nere i köket så jag visste att hon inte kunde vara mer än 7.
Jag drömde nog 1000 olika saker, men inget särskilt intressant som är värt att ta upp här.

Åh gud jag har fått nys om en ny låt som är SÅ bra. Precis så vill jag att låtar ska va : )
Och jag har alltid gillat Shakira ; )

Later!



1 kommentarer                                                                                                                    
  Binta

aa låten e tung, håller med dig.. men hennes röst passar lixom inte in på resten, hennes grej e endå att köra på lite mer lation style!!

2009-07-20 l 04:22:17
Blogg/hemsida: http://tonarsdotter.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: