Vet ni vad jag har gjort?

                                            Datum: 2009-07-15 Tid: 14:56:25 Kategori: Blandat
Jag har bakat.

HAHA jag känner mig som en liten tant som bara bakar dagarna i ända.
Den här gången var det dock varken sockerkaka, kladdkaka eller bullar. Minttoppar stod överst på listan. Fast utan mint.

För väldigt många år sedan så bakade jag och min kompis Emma de här små kakorna, men vad jag kan minnas så gillade vi inte mint så vi skippade den. Eller också kan det ha berott på att vi inte hade någon, jag minns inte.

I alla fall. De små kakorna påminner om drömmar (fast lenare liksom), och sen är det en klick choklad på dem. Supergoda!
Bilder kommer sen. Vid närmare eftertanke kan jag ju skriva receptet här också! : )

Vi har formaterat om datorn, med andra ord är alla mina bilder borta. Men, det är ingen fara. Jag klarar mig på dem som jag redan har. Något som dock förvånade mig är att Adobe Photoshop CS 3 fanns kvar på datorn efteråt, och även Mozilla Firefox.
Jag klarar mig inte utan mitt älskade firefox!

Nu är datorn i alla fall inte lika sjukligt seg. Ett tag påminde den mig om hur jag själv var under förra sommaren när jag låg sjuk i 4 veckor i körtelfeber. Uuuuuusch!
Jösses vad jag babblar, men jag är så glad att datorn funkar igen. Jag ska vara noga med att inte spara för mycket skit på den, utan lägga mina viktiga saker på USB-minnet eller det riktigt stora minnet som vi har.
PUSS
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: