Nytt smycke till naveln

                                            Datum: 2009-06-02 Tid: 22:12:02 Kategori: Blandat


Klickade mig in på en sida förut och beställde hem ett nytt smycke till min kära lilla navel.
Den vita blev det! =)
Blir fint sen till en brun kropp i Spanien, åh, nu är det bara 3 veckor kvar!

Det kommer gå snabbt hoppas jag på! :)
(Även om jag är lite skraj inför flygningen pga. allt som hänt! :S)


Läxade upp Nelly nyss också, en riktig omgång fick hon!
Jag har nog aldrig slagit ett djur så mycket innan, utom Missan då när vi har våra fighter...
Nelly bet mig när jag skulle plocka upp ett maskrosblad ur hennes bur, då slog jag till henne på huvudet, tog tag i kroppen och slängde iväg henne, och tog tag om öronen och drog bakåt...

Det där kanske lät lite vääääl hemskt, men så farligt var det nog inte.
Hon lever fortfarande!
Frågan är om jag gör det när jag får så mycket bett... :S
2 kommentarer                                                                                                                    
  Sabine - Ab imo pectore

vad fina :D

2009-06-03 l 15:55:28
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
  JENNNNA

jag vill åsså ha piercing i navelen :'(

2009-06-03 l 22:36:15
Blogg/hemsida: http://gucciime.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: