a till ö

                                            Datum: 2009-05-24 Tid: 21:05:52 Kategori: Blandat
A är för den bästa ASTRID LINDGREN filmen
Pippi Långstrump
B är för antalet BARN du vill ha
2 låter väl bra : ) Men man vet ju aldrig hur det blir! :O
C är för ditt favorit CITAT
Marilyn Monroe
"If I'd observed all the rules, I'd never have got anywhere."
D är för DRYCK du inte kan leva utan
Coca Cola
E är för EGENSKAP din partner måste ha
Humor
F är för dina FOBIER
Har väl ingen direkt fobi, men det skulle väl vara galna gubbar isf! :S Och mördare..
G är för det som gör dig GLADAST
När man känner att man har riktigt mycket pengar! <3
H är för din favorit HOCKEYSPELARE
Johan Davidsson - HV71
I är för den viktigaste INREDNINGSDETALJEN hos dig
Kuddar i fina färger/mönster ♥
J är för den personen du JÄMFÖR dig själv med
Jag är jag, jämför inte med nån! ; )
K är för din KÄRASTE ägodel
Min säng, min dator, mina gosedjur, mina husdjur - jag kan hålla på hela dagen! :D
L är för något du vill LÄRA dig
TRUMMOR
M är för dina MÅL i livet
Hoppa fallskärm och ta studenten!
N är för NAMN du helst velat ha
Har alltid varit extremt nöjd med mitt namn! Fast när jag var liten ville jag alltid ha något mer vanligt, typ Anna eller Emma. Det är ju ingen annan i Hjo som heter Melinda xD
O är för dina största OROSMOMENT
Att något hemskt kommer hända.
P är för ditt mest utmärkande PERSONLIGHETSDRAG
Att jag kan gå från 0 till 100 vissa dagar :P
Q är för det ord på Q du kan komma på
Quartus Den fjärde, används i räkneordning (okej, jag googlade)
R är för RÅD du brukar ge andra
Stressa inte och va inte rädd för döden! =)
S är för den mest överskattade SPORTEN
FOTBOLL! Hur kul kan det vara att se vuxna män jagar en boll?
T är för det vanligaste TIDSFÖRDRIVET
Bloggen, och andra bloggar :D
U är för den roligaste UTOMHUSAKTIVITETEN
Brännboll är roligt!
V är för den tråkigaste VARDAGSSYSSLAN
Städa..
W är för WEBSIDA du dagligen besöker
pindilusen.blogg.se
X är för din favoritkaraktär i XENA
Vad är det för något? xD
Y är för hur YTLIG du är på en skala 1 - 10
Oftast 0 nu för tiden, ibland 8 kanske :O
Z är för vad du helst vill se på ZOO
Coola djur, typ elefanter och giraffer! Har jag sagt att jag har hållit i en lejonunge när jag var liten? :)
Å är för din ÅLDER
18 vintrar
Ä är för vad du vill ÄNDRA på i Sverige
Fängelserna.. de är ju för tusan bättre än skolorna! FY!
Ö är för ÖGONGODIS du inte kan äta dig mätt på
Min älskling Johan ♥



8 kommentarer                                                                                                                    
  din man <3

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT <3<3

2009-05-24 l 21:18:18
  din man <3

du är finast i världen, vet du de? =) <3

2009-05-24 l 21:41:07
  sara

tack :)

2009-05-24 l 21:54:26
Blogg/hemsida: http://alittlebitmore.blogg.se/
  CHRJ

hiss eller diss i mitt senaste inlägg? =)

2009-05-24 l 22:04:43
Blogg/hemsida: http://chrj.blogg.se/
  L i n n [ ♥ S A I K ]

Sv: Tack!

Du går in i kodmallarna, och så under Entry page står där "kommentarer" någonstans, vet inte exakt var.. Iaf, så lägger du till ${EntryCommentCount} framför. :)



Ska se ut såhär;

<a href="${EntryPermaLink}#comment">${EntryCommentCount}Kommentarer </a>



Hoppas det var till hjälp :)

2009-05-24 l 22:09:57
Blogg/hemsida: http://saik.webblogg.se/
  Sabine - Ab imo pectore

åh tack :)

haha jodå, dem går av ibland..

men dem brukar bli så långa som jag har nu ungefär.

och så håller dem sig så ett tag, å så kanske en går av,

eller så filar jag ner dem.

för mig är det inte svårt att ha långa naglar..

snarare tvärtom. jag är helt handikappad när jag har korta naglar :P

men det kanske är för att jag har haft långa naglar i år och dar?..

2009-05-24 l 22:15:08
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
  Rabies

svar på din kommentar: Tack! men att hon försöker döda en ungefär varannan dag tar udden av det intrycket, tro mig :P

2009-05-25 l 01:56:50
Blogg/hemsida: http://jagkallasrabies
  Marre

Tack för din åsikt! :)

2009-05-25 l 07:38:11
Blogg/hemsida: http://maaarree.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: