Godmorgon lördag

                                            Datum: 2009-09-12 Tid: 10:18:08 Kategori: Blandat
Då var det lördag då.
Jag sitter i soffan och ska alldeles strax börja skriva på mitt tal som jag ska hålla på tisdag.
"Börja skriva" kanske var fel uttryck då jag redan har kommit en bit, men jag ska i alla fall få det färdigt!

Dock kan jag inte riktigt koncentrera mig då jag letar efter en låt som jag totalt älskar. Vet tyvärr inte vad den heter bara, eller vem som har gjort den.
Därför sitter jag här och zappar mellan MTV och ZTV i hopp om att den ska dyka upp snart.

Nåväl, planer för dagen då?
Skriva klart talet kommer i absolut första hand, sedan ska jag bowla med Johan och några andra vänner ikväll. :} Vi hade tänkt oss den nya bowlinghallen i Skövde, men sedan sa mamma att det idag är gratis bowling i Hjo eftersom de firar 1 år.
Vi får väl se vart vi hamnar tillslut :}

Har ni några planer för dagen?
Berätta! :D


UPDATE! JAG HITTADE LÅTEN :D:D MGMT - Kids
2 kommentarer                                                                                                                    
  Marika

Sv. Ah fint namn:)

Låter underbar, har sett bilsder på henne på bloggen din:)

Tindra är en dvärgvädur, vit/ljusbrun fläckig med hängande öron:) Så söt när hon lyssnar, då ena örat åker upp.

2009-09-12 l 10:51:07
Blogg/hemsida: http://acesstome.blogg.se/
  Karin

Jag ska Tvätta bilen, kul dag va? ;)

2009-09-12 l 13:12:28
Blogg/hemsida: http://avarquare.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: