Sälja bredband -CHECK

                                            Datum: 2009-09-12 Tid: 12:14:56 Kategori: Foton
Tjoho!

Det tog inte alls så lång tid att göra klart talet, och jag känner mig faktiskt riktigt nöjd. Visst, lite finslipning på det hela skulle inte skada, men hjärnan måste ju få vila lite någongång.

Idag ska jag försöka ta itu ytterligare med kaninburen. Vädret blir ju verkligen bara sämre, och framför allt kallare. Med tanke på att Nelly har en så tunn päls (enligt mig) så skadar det ju inte att börja använda vinterburen redan nu.

 


1 kommentarer                                                                                                                    
  Filippa

sv: Tack så jättemycket, vad snällt av dig! :)

2009-09-12 l 13:41:48
Blogg/hemsida: http://flings.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: