Redan den 20 april..

                                            Datum: 2010-04-20 Tid: 10:27:32 Kategori: Vardagslyx
God morgon i solskenet!

Eftersom jag vill att lilla bebisen i magen ska må bra så valde jag att skippa första lektionen idag eftersom jag behövde vila. Vaknade dock tidigt i alla fall (som vanligt) men låg kvar i sängen en bra stund. Jag tror att det är stillheten min kropp behöver...

Har nyss ätit frukost i alla fall, som bestod av 2 st ost- och skinkmackor med té och apelsinjuice. Tog en liten kiwi på det med... vilket jäkla fetto jag är. Ha ha, jag testade två par byxor förut när jag skulle klä på mig (det resulterade i de vanliga svarta legginsen i alla fall...) och det var riktigt rysligt. Mina chinos gick knappt över mina vader, och ett par av mina jeans som jag kunde ha för ett par veckor sedan var bara att glömma! De gick inte över mina lår..:') Man kan ju alltid hoppas på att det är allt vatten som gör mig så stor, men det återstår att se efter förlossningen. Skulle det visa sig vara rent fett så vet jag i alla fall vad jag kan göra... - gå promenader med barnvagnen! :D

När jag gjorde i ordning frukosten till mig själv kom en "stackars hungrig katt" och tiggde och bad om lite godis. Dock fick hon inget godis, eller godingar, eftersom hon fick frukost i morse. Hennes aggressioner över det tog hon ut över vår bruna fåtölj, samt genom att tugga sönder en blomma. Hon brukar göra sönder saker när hon blir lite grinig.. Jag sa att hon inte fick göra så, men hon fortsatte ändå. Jag gick fram till henne och slog henne lätt över nosen, hon sa aj, men fortsatte. Jag "slog" henne på huvudet igen i hopp om att hon skulle sluta. Hon sa aj igen, men fortsatte ändå. Då öppnade jag fönstret och sa åt henne att gå ut om hon ändå bara skulle förstöra blomman. Hon gick ut... När hon kom in igen ett par minuter senare var hon glad igen! :')

Sötnosen :)


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: