April 6, 2010

                                            Datum: 2010-04-06 Tid: 16:19:53 Kategori: Vardagslyx
Åh herregud,

jag tror seriöst inte att den finns någon annan människa som äter så mycket sötsaker som jag gör. Jag hoppas för allt i världen att det här sötsuget försvinner tillsammans med graviditeten sen. Sedan jag kom hem så har jag ätit glass med maränger och chokladsås, kakor, muffins, godis och druckit en massa juice. Funderar även på att äta ostbågarna som står i en skål lite längre bort...Nä, det får vara nog nu! Jag måste ju tänka på lillbebisen också och inte trycka i mig alltför mycket skit. Jag vill ju att den lilla ska må bra sen och vara frisk som en nötkärna! ♥

Här kommer en blandning med bilder:

Ser ni? Jag klarade provet i affärsjuridik! Men det var minst sagt på håret..

 

Johan med en godishöna hos min farmor på långfredagen. Haha ♥

 

Mammas utsikt från balkongen på Gran Canaria//Puerto Rico. Fyfan vad fint :')

1 kommentarer                                                                                                                    
  Johanna

Haha, vad "jobbigt" med sånt sötsug... Hoppas inte jag får det den dagen jag blir gravid, försöker undvika socker så gott det går :P Men gott är det ju!

2010-04-06 l 17:16:40
Blogg/hemsida: http://hallplatslyckan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: