Min fredag

                                            Datum: 2010-02-06 Tid: 11:47:45 Kategori: Vardagslyx

Igår hade jag en bloggfri dag, eller till och med en datorfri dag! Hade endast 1 lektion i skolan och efter den åkte jag in till stan med Emelie och köpte på mig lite smink! Jag har inte köpt smink på...ungefär 1 år precis! Det senaste var den där dyra läppglansen och mineralsminket som jag köpte på sportlovet förra året... PINSAMT! Nåväl, nu tyckte jag att det var dags igen så jag köpte en foundation och en borste därtill! 255 spänn gick kalaset på.. på Kicks!

När Antons lektion var färdig så träffade vi Carin och åt på Mangos. Vi tog en dagens (som bestod av ryggbiff, fläskfilé, pommes, rödvinssås och bearnaisesås!) och det gick på 79 kr. När vi skulle betala för oss en stund senare så fungerade inte den där lilla apparaturen som man kör in kortet i. Fick först jag panik eftersom jag trodde att mina pengar var slut, men så var inte fallet som tur var! Vi lämnade kvar våra väskor och fick gå och ta ut pengar på bankomaten i närheten.

Emelie hade med sig ett gäng kassar till skolan, proppfulla med gosedjur och leksaker som jag sedan tog med mig hem. Ett jätteroligt "pussel" som jag har lekt med idag ett par gånger, jättesöta små djur (bland annat en sjukt cool, rosa mus med värsta krökta nacken! Älskar den!) och sen en såndär grej som ofta brukar finnas i barnhörnan hos bland annat tandläkaren. Det är små klossar man drar över små stålgrejer. Herregud jag kan verkligen inte förklara, men jag tror ni fattar ändå! :}

På kvällen igår gick jag, Anton & Fanny på bio, Snabba cash! Jag hade sjukt höga förväntningar på den filmen, men jag måste tyvärr säga att jag blev besviken. Den var seg nästan hela tiden (och när filmen är 2 timmar och 6 minuter ska den INTE vara seg!) och när något väl hände så var det över sekuden efteråt igen.
Betyg: 3/10

I eftermiddag ska jag åka till min moster för att fira både henne och mig. Borde göra mig i ordning någongång... sitter här i morgonrocken liksom! Men, jag är trött, så det får vänta. Jag ska ut till Nelly också, och mysa :}
Ciao

1 kommentarer                                                                                                                    
  Melinda - Mamma till Maja ♥

Jaa, den är lättvättad :) är sånt material!

2010-02-06 l 20:57:20
Blogg/hemsida: http://melindawingren.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: