2 hemska illusioner

                                            Datum: 2010-06-10 Tid: 10:32:19 Kategori: Sjukt/roligt
Nu när jag ändå har tid så måste jag lägga upp ett par bilder här i bloggen. Det var min bror som visade mig en massa illusioner och senare upptäckte jag dessa. Usch jag hade pissat på mig av bägge två! ;S

Härligt golv! xD Hade man vågat gå in..?

Jag hade nog kört på den här stilen också!


Jag som tror på spöken, andliga osv. hade garanterat trott att det här var på riktigt! ↓

 

 

Fast egentligen är det bara lite hönsnät...

 

Roligt tidsfördriv såhär på förmiddagen! ;)

2 kommentarer                                                                                                                    
  Sophie mamma till Nellie

Haha vilken läskigt...den med hissen. FY!!

Cool sak med hönsnätet :P kanske man skulle testa hemma ;)

Kram!

2010-06-10 l 11:01:09
Blogg/hemsida: http://beylejd.blogg.se/
  Saara ♥ Mamma till Linnéa ♥

Hej på dig tjejen!

Hur är det med dig och familjen?

Vad ska ni hitta på för roligt i helgen?

Kram

2010-06-11 l 12:48:14
Blogg/hemsida: http://itssaraslife.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: