2 veckor idag

                                            Datum: 2010-06-05 Tid: 21:21:55 Kategori: Vardagslyx
Idag är min älskade lilla Julia redan 2 veckor gammal! Tiden rinner iväg... Har lite dåligt samvete över att jag knappt skriver något, men det är svårt att finna tid till det när vi ännu inte har några ordentliga rutiner här hemma. Lillan vaknar när man minst anar det och vill ha mat. Jag kan sitta och amma i 2 timmar ibland, riktigt påfrestande faktiskt! Känns inte som att jag hinner med något annat. Fast å andra sidan... vad har jag att göra? ;D

Idag har solen skinit hela dagen, och jag har solat! Jag är riktigt röd överallt, med andra ord ska jag INTE ställa mig i duschen. Det gör rätt ont att duscha när hela kroppen är bränd! "/ Något ni antagligen känner till. ;)
Julia var vaken hela förmiddagen (ungefär 6 timmar) men har då sovit hela eftermiddagen och kvällen. Antagligen har vi en natt med en vaken liten tjej som väntar. Dessutom sitter Missan här och är hungrig, lilla katten! Hon måste dock matas mindre... annars dör hon nog i förtid pga. fetma! :(
Adam (lillebror) och pappa var i Östergötland idag och Adam köpte sig en båt. En liten, liten båt som trots sin storlek går i 33 knop, inte illa det inte! Dock kommer jag nog aldrig åka i den eftersom den är så liten och svår att ta sig i. Kan bara tänka mig hur svårt det är när den ligger i vattnet och guppar fram och tillbaka, haha!
Nu ska jag nog göra mig i ordning och sova! Lika bra att passa på medan hon fortfarande sover.
Igår var jag i skolan förresten, en snabbis! Det var jättekul att träffa alla igen, både lärare och kompisar! Skriver mer om det en annan dag. ;D
Puss och kram!
2 kommentarer                                                                                                                    
  dinosaurie <3

Hahha våra 19 månader då? ;-)

2010-06-06 l 14:54:25
  Sophie mamma till Nellie

Joda det känner jag till :)

Blev själv rätt röd och stramig på ryggen efter jag somnade i 1 timma :P MEn nu är det brunt :D dagen efter så solade jag mest framsidan för att se jämn ut haha :D Jonas är galen när han kör båt. Vi kör sjukt fort sen svängen han framoch tillbaka jättesnabbt. så båten hoppar. en gång var vi ute i storm och båten slog nästan över med fören rätt upp i luften. läskigt :P

2010-06-07 l 10:58:26
Blogg/hemsida: http://beylejd.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: