Bilder &hearts

                                            Datum: 2010-06-14 Tid: 17:10:44 Kategori: Julia
Tänkte att jag kunde passa på att blogga nu när lillan sover! :} Hon är så otroligt söt där hon ligger i vagnen med händerna under hakan. Ser så fundersam ut! Idag har inte så mycket hänt. Jag, Johan och Julia var ute på en promenad tidigare idag och mötte en häst på vägen. Dock med en ryttare på! ;) Tur var väl det! Vi plockade lite blommor och även lite maskrosblad till Nelly som hon så glatt mumsade i sig.

Johan är här nu och han var förbi ICA en sväng och köpte en massa gott fika. Riktigt smarrigt, tack för det! ♥ Lost går ju varje dag nu på TV4100, repris alltså. Dock slutade jag titta på det när det "ballade ur", så dessa avsnitt har jag inte sett. Nu har jag bestämt mig för att se alla så jag passar på!

Har inte så mycket annat att bjuda på idag förutom att lilla Julia tidigare idag greppade något för första gången (!). En liten leksak var det, och när jag såg det hända så blev jag så glad att hela hjärtat ryckte till! :} Så stolt och glad samtidigt, eller något i den stilen. :) Bara för att jag älskar henne så mycket så bjuder jag på lite bilder, direkt från mammas kamera:

Lillan sitter i fåtöljen :} Lite svårt var det eftersom huvudet fortfarande är så tungt!!

Jag och barnvagnen i stadsparken. Det var mamma som envisades med att ta kort..

Haha åh! ♥

Lilla snöbollen tidigare idag! Ser ni hur mycket hon har förändrats utseendemässigt? Eller är det bara jag som tänker på det? ;) Det är Julias gammelfarmor (min farmor) som har stickat mössan och koftan. :)

Ha en fin dag alla! <3

 

 

3 kommentarer                                                                                                                    
  Milja

Finast är hon, verkligen! <3

2010-06-14 l 18:04:11
Blogg/hemsida: http://rawrsaidthelion.blogg.se/
  Anna

Jättefina bilder verkligen! :) Julia är så otroligt vacker! :D



Barnvagen ni har är verkligen fin. Var kommer den ifrån? :) Kram!

2010-06-17 l 00:30:12
Blogg/hemsida: http://ivantanpaenbebis.blogg.se/
  Beatrice Bäckstrand

Hon är ju så söt eran lilla Julia!

Jag minnns att Devin var ganska sen med att greppa saker, inte alls så tidig som Julia! :)

Jag bara älskar er vagn, så fin! Passar kanske inte en pojk, men till Julia är den ju underbar! haha :) KRAMAR

2010-06-18 l 08:44:51
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: