En massa text

                                            Datum: 2010-06-07 Tid: 11:37:02 Kategori: Blandat
Hejsan på er :)

Bloggar sjukt dåligt nu för tiden, förlåt för det. Jag har helt enkelt inte tid, det är min förklaring. Julia tar upp all min lediga tid, och medan hon sover så passar jag på att göra sådant som jag inte kan när hon är vaken. T ex städa, göra mig i ordning, duscha osv. Det här blir nog en långt inlägg, men det är väl bara roligt!? ;}

19 månader
I fredags, den 4 juni, hade jag och Johan varit tillsammans i hela 19 månader. Det tar sig! Vi gjorde dock inget speciellt då, vi sågs en stund på kvällen bara. Men man behöver inte alltig hitta på något, och särskilt inte nu när det är så svårt i och med att Julia tar all vår tid. Jag älskar dig Johan!

Studenten
I fredags tog jag även studenten. 3 år på IT-gymnasiet är över. Även om det har varit kämpigt då & då så kommer jag att sakna skolan väldigt mycket. Härliga lärare måste jag säga, även om en del av dem är undantag, haha! Det var sjukt fint väder och det är jag glad för. Jag var dock inte med på allt (hade inte ens studentkläder eller mössa) men jag var med när folk uppträdde och hade tal, och även under brunchen. Då fick vi smörgåstårta och pannacotta till efterrätt, riktigt smarrigt. Dessutom tittade vi på en film som lärarna hade gjort, den var rolig! Det är sådana saker som jag kommer sakna, när man ser lärarna på ett helt annat sett än just "tråkiga" lärare. (Kommer självklart sakna alla möjliga människor på IT.) Tragiskt när jag tänker på att vissa av dem jag såg i fredags såg jag antagligen för sista gången.. Menmen, studenten är alltid studenten, och snart kommer betygen hemskickade i brevlådan, can't wait!

Jag, Anton och Milja
(jag har lite mage som ni kan se, fast det är inte så farligt!)

Maratonmarschen
Jag har fått låna en bok av Johan, Maratonmarschen av Stephen King. En riktigt bra bok faktiskt, även om den är ganska brutal. Har ni läst den? Såsom rubriken lyder så är det alltså en maratonmarsch där unga killar frivilligt har valt att delta. Det gäller att gå och gå tills man inte orkar mer... när man inte orkar mer, ja då är det klippt för en!

Sol och värme
Helgen har bjudit på riktigt strålande väder så jag har spenderat min tid utomhus. Även Julia har sovit ute i vagnen, riktigt skönt. Hon har sovit hela eftermiddagarna vilket har betytt att jag har kunnat läsa min bok, kanon! ;} Har blivit lite brun också, härligt!

Julia växer

Idag har Julia på sig det här, så sött. En liten katt på bodyn. På bilderna till höger så gäspar hon, om ni undrar. ;) Vet ni? Hon bajsar så oerhört mycket! Hon bajsar precis hela tiden, det går åt så otroligt många blöjor! Haha det brakar där bak hela tiden, men det är ju endast ett tecken på att hon får i sig käk och att allt fungerar som det ska. Äter, det gör hon också hela tiden. Trots 2 timmar amning så går det ner 50 ml ersättning sen. Tjejen kan äta! ;) Stark som en oxe är hon i nacken också, flyttar sitt huvud överallt. :}

 

Nu är det promenad som gäller. Johan byter blöja (haha) på henne för tillfället och vi ska bara ge henne lite mer ersättning innan vi går iväg. (Mina bröst är så gott som tömda känns det som...)

 

Ha en fantastisk dag allihop, puss på er!



0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: