Finaste Julia

                                            Datum: 2010-06-08 Tid: 10:40:19 Kategori: Julia

Det här är min sötnos som jag älskar så mycket!

 

Tänk vad fantastiskt det är egentligen, att man kan älska någon så mycket som egentligen bara "är jobbig" (det låter värre än vad det är). En liten varelse som gör ens nätter sömnlösa, som skriker en i örat så att man får tinnitus, som suger sönder ens bröst så att de ständigt ömmar och svider och som var orsaken till 17 veckors illamående i höstas...

 

...men när man tittar på sin lilla dotter som inte har några erfarenheter från (den här hemska) världen ännu och som inte gjort någon skada, så kan man ju inte låta bli att falla för henne. Hennes fina, mörkblå ögon, perfekta små öron, raka lilla näsa och den lilla söta munnen gör henne till en sådan unik liten tjej, värd att älskas. Hennes små jollrande ljud när hon ligger i vagnen och pratar för sig själv, hennes nyfikna ögon och ständiga försök att bli allt starkare i nacken genom att hela tiden lyfta på huvudet. Det mest underbara av allt är hennes så otroligt intensiva blick när hon äter, jösses det ser ut som om hon vill döda min kropp för att få i sig lite käk. Haha! Så perfekt är hon! ♥

2 kommentarer                                                                                                                    
  Ellen

Allt det där fina och underbara överväger något otroligt, precis som du säger! Du har verkligen fått en underbar liten tös! :)

2010-06-08 l 15:35:29
  Beatrice, stolt mamma till Devin ♥

Så fin hon är! :) Söta lilla Julia!

Jag hoppas allt är bra med er? :)

2010-06-10 l 14:03:59
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: