Vissa passar inte som mammor helt enkelt..

                                            Datum: 2010-06-01 Tid: 13:24:37 Kategori: Blandat
Jag kom på en grej som jag tycker är så tråkig!
Tänk vad många mammor (och pappor) det finns ute i världen som inte är lämpliga som föräldrar. Igår tittade jag och Johan på ett avsnitt av Unga mödrar (danska). Fruktansvärt tråkigt program.. Där var det i alla fall en tjej som inte kunde ta hand om sin dotter och därför blev skickad till ett mödrahem för att lära sig ett och annat. Det är bra det tycker jag, att de tar tag i saken för att förbättra det. Stackars lilla bebis som inte har en tillräckligt bra mamma...

Det FULA med detta var att när hon var på väg till det här mödrahemmet så står hon och röker samtidigt som hon har sitt barn i famnen. Inte den bästa starten kan jag tycka.. Senare när hon väl var framme på mödrahemmet så sitter hon och ammar och sms:ar för fullt samtidigt (kanske inte så farligt, men ändå..). När bebisen senare inte vill somna så står hon och svär åt barnet: men somna då för fan!

Jag började nästan att gråta för barnets skull. Kanske är jag lite extra känslig nu när jag själv är mamma, men håller ni inte med om att det är ganska dålig stil av den här mamman?
5 kommentarer                                                                                                                    
  Ida

Jag brukar se på unga mödrar ibland, och det där att hon röker är hon inte ensam om. Jag tror 90 av alla mammor i det programmet röker, och alltid då deras barn är med, vissa till och med då de är gravida. Hemskt!



Måste bara säga att lilla Julia är hur söt som helst :)

2010-06-01 l 13:46:50
Blogg/hemsida: http://adi89.blogg.se/
  Ellen

Usch, sådant är så tragiskt!



Blir så jäkla förbannad när man ser sådanthär, en 2åring som röker 40 ciggaretter om dagen! VAD F*N ÄR DET FÖR FÖRÄLDRAR!?

|

v

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article7207258.ab

2010-06-01 l 17:54:51
  Emelieeee

JAG håller med! Jag avskyr såna människor. Såna människor ska inte ha barn överhuvudaget... BLÄ

2010-06-01 l 18:25:58
  Sophie mamma till Nellie

Heeej!!

Vårt internet har varit dött och jag har inte uppdaterat så mkt och så när vi var hos Jonas. Såå söööt Julia är! Och den där tårten ser delikaaaat ut! haha :D Läste att du tog EDA...hihi skööönt ;) Måste lägga min lilla nu, sen ska jag läsa igen alla dina inlägg :D kram!

2010-06-01 l 21:56:00
Blogg/hemsida: http://beylejd.blogg.se/
  Anna Adolfsson

Usch! Vad hemskt! Stackars lilla barn som fick en så dålig mamma. Hoppas verkligen att hon lär sig ett och annat på det därhemmet D:

2010-06-01 l 23:16:37
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: