Äntligen vårtecken

                                            Datum: 2010-03-24 Tid: 17:51:39 Kategori: Blandat

Bild: google

Grymt efterlängtat! Har idag sett snödroppar för första gången i år. Innan dess har jag bara sett små knoppar på vissa träd. Äntligen känns det lite vårigt, nu ska bara resten av snön och allt jäkla grus bort också. Gatorna är ju helt svarta av alla mängder med grus.

1 kommentarer                                                                                                                    
  Milja

ALLTSÅ DET ÄR VÅR, jag såg krokus på väg hem utanför bussen :D Happyfaaaaaace! Fast det är ju inte vår förrän de sopar gatorna, nej ;D Och när man kan ha vårjacka!

2010-03-24 l 18:20:26
Blogg/hemsida: http://rawrsaidthelion.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: