Lyckad kväll!

                                            Datum: 2010-03-14 Tid: 00:09:29 Kategori: Vardagslyx
Hemma igen efter en fantastisk kväll hos Fanny!

Det började med att jag, Anton, Susanne, Milja & Fanny möttes utanför coop för att inhandla allt vi behövde inför kvällen. Det blev en fullproppad korg kan man säga, med allt man kan tänkas behöva för en lyckad kväll. Kalaset gick på nästan 400 kr, men det var det värt! (Dessutom behövde ju inte JAG betala 400 kr..)

Åkte med Susanne i bilen hem till Fanny, bara för att jag aldrig åkt med henne innan. Men hon körde ju som en ängel! Jag sa ju att jag skulle jämföra Fanny med Susanne och... jag måste nog säga att de är väldigt jämna. Jag kände att jag hade livet i behåll.
Vi körde massa singstar också, och fyfan vad jag är dålig på att sjunga. Anton vann varenda låt han sjöng (skräll) men det resulterade istället till att han blev hes, den lille parveln! ;) Vet inte riktigt om jag ska skriva allt som hände, men vi lagade och åt tacos, skrattade, jag råkade spotta ut lite mat, spillde lite på golvet osv! Kul kväll!

ANNA VANN! Det var en helt underbar känsla när de sista tolv poängen delades ut till bidrag nummer... NIO! Som jag skrev innan så hoppades jag på antingen henne eller på Timoteij, och jag är väldigt glad att Timoteij ändå hamnade på en hyfsat bra plats! Minns inte riktigt vilken nu, men de var ju absolut inte sist!

Fick sedan skjuts hem av Johans mor, otroligt snällt! Kul att prata med henne också. :) På tal om Johan så sågs vi en stund förut. Vi fikade på Hamnbacken (tack för fikat älsklingsnos<3), lämnade tillbaka en äggklocka och fick en ny på Njuta (trasig), spelade gitarr och yatzy, och sen drog han hem! Det var typ då jag for till Skövde..

Nu är det sovdags! Vi är trötta här. :}
Pusspuss
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: