Projektarbete

                                            Datum: 2010-03-05 Tid: 14:31:52 Kategori: Blandat
Hallå i värmen!

Solen skiner som aldrig förr och jag svettas som aldrig förr. Befinner mig just nu i skolan eftersom vi har en del att greja med inom projektarbetet. Vi är inne i slutspurten nu (vad gäller själva boken) och det är nog en av de bästa känslorna jag har haft i hela mitt liv. Det kommer kännas så SKÖNT sen när den är färdig, jösses amalia.
Kan dock inte avslöja för mycket om den ännu, utan det får vänta tills den är färdig :}

Idag är den 91 dagar kvar till studenten, som vissa ska fira medan andra inte ska det. Jag är en av dem som tillhör det sistnämnda. Just för tillfället så har jag ju en bra anledning (gravid) men jag hade inte velat gå ut även om jag inte vore det. Jag är inte så mycket för fester utan jag sitter hellre hemma och tittar på Let's Dance en fredagskväll.

Usch, nu är jag nästan för svettig för att skriva så jag ska fortsätta med projektarbetet nu!
Ciao! :)

Snodde den här bilden från Antons dator. Vilken rolig lugg jag har!

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: