Välkommen mars!

                                            Datum: 2010-03-01 Tid: 10:40:48 Kategori: Blandat
Hur ofta händer det att två månader har sin start på en måndag? Både februari och mars hade sina starter på måndagar i år, det är kanon! Då kan man lätt komma ihåg vad det är för datum. :)
Idag fyller min mor år, hela 42 år. GRATTIS till henne, det ska firas lite mer här ikväll! :} Höhö, undrar om hon visste när hon var liten att hon skulle bli mormor redan vid 42 års ålder? Antagligen inte. Eller 42 kanske inte är så väldigt ungt förresten, det närmar sig ju 50 för tusan. ;O Jag förstör ju i alla fall inte trenden att hålla släkten vid liv och göra det i unga år, haha. Eftersom min morfar fyllde 60 i fredags som ni läste, så betyder det alltså att han endast var 18 när mamma föddes. :} Fast på "den tiden" så var man ju ung, så det är väl iiinga konstigheter aaalls (som Malena Ernman hade sagt).

Ni kanske undrar vad jag gör hemma? Det gör jag också faktiskt. Nej, men jag ska ta 11:35-bussen in till Skövde idag och be för mitt liv på bussresan dit. Busschaufförerna kör ju som idioter och det skulle inte förvåna mig ifall många bussar kommer att ligga i dikena runt om i landet. Vilket väder!! Här i lilla Hjo så snöar det blötsnö just nu, och det är alldeles vitt utanför fönstret.

Bilder tagna nyss

Haha, på nedersta bilden kan ni se vår snödränkta bil som knappt syns. Till höger om den stora syrénbusken, och bakom garaget. Ååh, tänk sen när man sitter här och istället ser gräs och knoppar på träden, och framför allt SOL. Bebisen borde komma precis när syrénen blommar som mest, vad fint! :) Färgen på just den här busken är ljuslila.

 

Nu börjar det bli bråttom här ser jag, bussen går om ungefär en timme! Eftersom jag fortfarande känner mig sjuk så blir det att åka in i mjukisbyxor och en T-shirt. Jag tror inte ens att jag orkar sminka mig faktiskt.. Menmen, det blir nog fint ändå! :}

 

Puss på er, hörs sen!

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: