1 ½ år med min älsklingsjohan idag &hearts

                                            Datum: 2010-05-04 Tid: 10:25:03 Kategori: Älsklingen
Helt plötsligt är vi uppe i så pass många månader att det låter riktigt länge! 18 månader...

Vi skola dock inte fira denna speciella dag på något sätt, det vi strävar efter är väl i så fall att över huvudtaget ses, haha. xD Vissa av er kanske tänker att 1 ½ år är lite väl kort tid för att redan skaffa barn, men nejdå. Det finns värre exempel! ;) En del har ju bara varit ihop i 9 månader innan deras barn föds, och riktigt så "illa" är det inte i det här fallet ju. :} Jag och Johan hade snarare varit ihop i 9 månader innan jag blev gravid, tjoho. :}

Min lilla prins, som fortfarande inte har lärt sig att "ta en näve godis med en gång utan istället ta en liten godisbit i taget och sträcka sig fram och tillbaka 100 gånger istället". Haha, så sött! ♥ Småsaker som jag stör mig så fruktansvärt mycket på haha, fast som i själva verket nog är ganska gulligt! Älskar dig lille JJHB!

Haha, en liten klättringsgrabb -08 <3

Tänk att innan vi har varit ihop i 19 månader så är vi föräldrar, coolt! :}
1 kommentarer                                                                                                                    
  dinosaurie <3

Pälsimelsi <3<3 du är söt =) LOVE YOU

2010-05-04 l 18:17:41
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: