Boken utläst!

                                            Datum: 2010-05-18 Tid: 12:58:25 Kategori: Blandat
Inte enklare än så, det är namnet på boken jag skrev om i ett tidigare inlägg. Den är nu utläst, och well, det var långt ifrån den bästa bok jag läst i mina dagar. Handlade om en familj (främst kvinnan i familjen) och deras vardag. Hur hon långsamt börjar tröttna mer och mer på att ingenting nytt händer och att hon ständigt behövs för andras skull. Hon glömmer bort sig själv, på nåt sätt. Jag antar att de flesta av er har läst en bok i den här stilen innan, så ni kan ju bara gissa vad som sker när det en dag börjar en ny kille på kvinnans jobb...:}

Regn idag igen kombinerat med en fruktansvärd halsbränna. Magen känns mindre för var dag som går, det är lite läskigt! Med tanke på att jag legat och läst i närmare 2 timmar så rinner ögonen och jag känner mig trött, en toppendag! Till och från drar det lite i magen, men inte så pass att det ska vara på gång, tyvärr!

Har börjat känna mig lite som en katt! ;O Hur skumt det än låter.. Jag andas inte längre sådana där fina, långa andetag, utan det är snarare korta och snabba hela tiden. Oavsett om jag sitter, ligger eller står. Sen får jag (likt Missan) ibland sådana där ryck där jag andas jättesnabbt en gång för att liksom dra in lite syre.. Hoppas inte bebisen hamnar i en konstig rytm pga. det!

Nu ska jag äta, och se om det är nåt bra på tv!
Puss & Kram
3 kommentarer                                                                                                                    
  ISSA.

Tråkigt när man kan lista ut böckers slut "/



Har en veckans blogg-tävling på bloggen, var gärna med!

2010-05-18 l 15:30:05
Blogg/hemsida: http://issafashion.blogg.se/
  Erika - Gravid

Ja, det kommer nog kännas helt självklart :). Samtidigt tror jag inte man riktigt kommer förstå att det är samma barn som låg i ens mage :P.



Leon är ett jättefint namn! Ayla är läckert! En lärare jag hade i skolan hade en dotter som hette så :). Sedan är jag väldigt förtjust i namnet Tuva-Li (ni hade dock annan stavning) då vi länge hade det på förslag ;).



Är det en pojke har vi namnet Dante :). Är det en flicka är det lite svårare, haha :P. Joline, Freja, Signe, Emeline, Lo & Lova har vi där än så länge :).

2010-05-18 l 16:57:52
Blogg/hemsida: http://dumman.blogg.se/
  Malin-mamma till Sam

Åh snart dax, spännande!!

2010-05-18 l 21:54:08
Blogg/hemsida: http://malinsmix.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: