Hjo stadspark &hearts

                                            Datum: 2010-05-06 Tid: 19:01:03 Kategori: Foton

 

Var nere i stadsparken för någon timme sedan med pappa och Adam. Kände mig tvungen att ha några bilder på den underbara parken som just nu är fylld av vitsippor. Jag hoppas att de aldrig dör ut...Ser ni förresten anden på fågelholken? Respekt! :D Zoomade in rätt kraftigt för att anden skulle synas, men holken sitter väl en sisådär 3 meter upp i ett träd i alla fall. Jag har faktiskt aldrig sett en and på det viset innan. Hennes make står dessutom nedanför holken och undrar väl vad tusan hon håller på med. Kanske grälar dem? ;) Haha, sötnosar! Nu fylls kategorin "Foton" flitigt med bilder, men det är väl bara trevligt? :)

1 kommentarer                                                                                                                    
  louise

GUD VAD UNDERBART!

2010-05-07 l 00:01:47
Blogg/hemsida: http://louiselinders.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: