Hoppas på mycket hår!

                                            Datum: 2010-05-11 Tid: 16:22:02 Kategori: Julia

Vad glad jag blev när jag läste den här kommentaren från Jenny. Jag som älskar bebisar med mycket hår, det skulle inte vara helt fel ifall min och Johans bebis fick det! Nu har jag ju verkligen mycket halsbränna (dag som natt) så om det stämmer blir jag överlycklig! :}

2 kommentarer                                                                                                                    
  Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Ja men precis. Det blev jätte fint :)

Vad har du gjort idag?

Kraam!

2010-05-11 l 19:42:10
Blogg/hemsida: http://itssaraslife.blogg.se/
  Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

hehe ja, jag hopas det. Längtar efter henne nu :)



Hehe, skolan är jobbig den ibland. Men det är bra att den finns :D



Jag har inte gjort så mycket. Har bäddat rent i sängen och diskat. Sen tagit det lugnt :)



Kraam!

2010-05-11 l 21:49:47
Blogg/hemsida: http://itssaraslife.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: