Jag är grym!

                                            Datum: 2010-05-12 Tid: 14:18:21 Kategori: Blandat
Hejsan svejsan denna regniga underbara dag! :}

Fick skjuts in till skolan av pappa i förmiddags eftersom jag skulle ha min sista lektion under gymnasietiden (!!), samhällskunskap. Fick feedback på uppsatsen om abort av läraren och fick även reda på att jag fått MVG på den! Jag är sjukt glad, men minst lika chockad över detta som Anton är. Vad är det här liksom? Jag är ju inte smart! ;P Hur som helst så visade det sig att om jag bara klarar provet på fredag nu så får jag MVG i slutbetyg, hur sjukt är inte det egentligen? Jag är ingen samhällsmänniska, jag är väl en naturmänniska? Tydligen inte eftersom jag suger i den kursen.. :P

Nåväl, efter lektionen så satte sig jag, Milja och Anton ute på en gräsplätt och jag förhörde dem på affärsjuridiken som de skulle ha prov i under eftermiddagen. Hoppas att det gick bra för dem, men det tror jag. Jag ångrar inte att jag hoppade av den hemska kursen, det är så äckligt mycket att kunna ju. Usch, ignenting för mig. (Fast å andra sidan får jag läsa in de poängen senare i livet som Anton och Milja slipper!)

Pappa (som varit i Skövde under tiden och shoppat loss) kom sedan och hämtade mig och vi for in till stan där jag köpte oss varsin baguette. Jag tog den vanliga, den underbara med kycklingcurryröra. Den är underbart god, men frågan är om den är så nyttig. Får alltid ont i magen av den efteråt... Kan det vara gammal kyckling kanske? :S Hope not..

Nu sitter jag här och dricker te i alla fall, och har ätit en apelsin och lite för många Toffifee som pappa köpte på Ö&B. Borde egentligen sätta igång att plugga på samhällskunskapen, men jag ska nog vila lite innan. Är sjukt trött. Lika trött som Missan är just nu. ↓

Sötnosen!
(fast taskig, för mina händer är sönderbitna/rivna och svider som eld)

4 kommentarer                                                                                                                    
  Sophie mamma till Nellie

Ohja! helt klart den godaste baguetten!!!! ;)

Naaw så söööt bild!! =)

2010-05-12 l 15:28:26
Blogg/hemsida: http://beylejd.blogg.se/
  johanna

ah vilken söt kisse :)

vad går du för linje? :)

2010-05-12 l 17:49:21
Blogg/hemsida: http://johannatillenius.blogg.se/
  johanna

jaha va kul :) vad blir man när man är klar då?

jag går arbetsterapeutprogrammet :)

2010-05-12 l 19:59:53
Blogg/hemsida: http://johannatillenius.blogg.se/
  Emelielielielång!

vad BRA MELINDA :D jag är stolt över dig, grattisgrattis, kämpapååå!

jag gjorde statsskickprovet idag jag, hoho, om du läser på det så är det faktiskt inte så svårt :O



Ännu en gång. STOLT ÖVER DIG! och det är bara 10 dagar kvar, helt sjukt ju, helt sjuuukt :O

2010-05-12 l 22:01:21
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: