Jag har shoppat!!

                                            Datum: 2010-05-03 Tid: 15:55:19 Kategori: Vardagslyx
Det som inte kan hända har hänt.. Jag har shoppat till mig själv för en gångs skull! Det har nog inte skett på ungefär ett år skulle jag tro! Behövde åka till banken för att fixa e-leg i Skövde (banken har aldrig öppet här i Hjo) och efter den lilla visiten på banken kilade jag in en snabbis på Gina Tricot. Det såg nog rätt dumt ut när jag gick omkring där med min mage i den trånga butiken. Jag kände mig i alla fall väldigt dum. Kom ut ifrån butiken med följande:

Som ni ser så lever jag verkligen upp till mina 83.8 kg som vågen visade häromdagen. Som jag sa till David tidigare idag så kommer min sommar mestadels att gå ut på att banta bort alla jäkla kilon. Jag är faktiskt lite nervös inför hur pass mycket jag kommer att förlora bara under själva förlossningen. 10 kg kan jag tänka mig... men jag hoppas att det är ännu mer!!

Nåväl, bebisen får stå ut med att ha en rund mamma i första taget.. Ärligt talat tror jag inte att han/hon kommer att bry sig! ;O Det är väl först vid 4-5 års ålder som barn brukar inse vad fet/smal är... kan jag tänka mig! Sorgligt för lillen att ha en så smal pappa och en så fet mamma. :}

Justde, på tal om banken som jag tidigare skrev. När jag kom in på Nordea så tar jag en nummerlapp med numret 150. Jag sätter mig ner på en liten puff och suckar fruktasnsvärt mycket när jag inser att de än så länge endast är på 130... Med andra ord tog det sin lilla tid innan den blev min tur! Konstigt nog påstod tanten i kassan (okej hon var väl max 30) att min e-legitimation VISST fungerade. Jäkla subba. Det gör den ju inte alls. Inte när jag har testat i alla fall. Jag fick gå ut därifrån utan någon större förnyelse..
3 kommentarer                                                                                                                    
  Beatrice, mamma till Devin

Ja, inte kul om bebisen lägger sig i sätesbjudning. Det gjorde Devin. Han vägrade vända på sig. Sen var han ju så liten också, just därför vågade dem inte göra något vändningsförsök, och att föda honom när han låg i säte var inte på tal om! Det hade han troligtvis inte överlevt sa dem, så det fick bli kejsarsnitt.



Min äldsta bror däremot, han är född med rumpan först, så det går ju ;) Hihi.

2010-05-03 l 16:06:46
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
  Sophie mamma till Nellie

Ja tack, kunde verkligen inte välja mellan dom 2 så fick bli båda :P

Vilken fin väska!! Gillar tröjan med! jag har någon slags dragning till randiga och prickiga kläder och saker ;) hehe

Kram!

2010-05-03 l 17:54:45
Blogg/hemsida: http://beylejd.blogg.se/
  LYDIA

Åh, men kolla, jag köpte också en sån väska i lördags! Sååå fina! :]

2010-05-03 l 22:59:45
Blogg/hemsida: http://lydiajosefine.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: